REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Reklamace poškozené zásilky?

Zásilku, jejíž obal je při doručení poškozen, od dopravce vůbec nepřebírejte a sdělte jim, že z důvodu poškození zásilky ji nemůžete převzít.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte, že zboží bylo při dopravě opravdu poškozeno, nebudeme mít možnost dopravci dokazovat jeho vinu a žádat odškodnění.

Reklamace zboží?

Pokud potřebujete reklamovat zboží nebo máte dotaz na stav reklamace, kontaktujte nás nejprve na e-mail: calipo@calipo.cz s popisem problému (uveďte prosím také  číslo objednávky).

ikona Calipo - osobní převzetíJak odeslat reklamaci?

  1. Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  2. Balík opatřete viditelným nápisem REKLAMACE.
  3. Do zásilky vložte kopii faktury nebo jiný dokument prokazující nákup.
  4. Do zásilky také nezapomeňte uvést popis závady nebo informaci, že se jedná o odstoupení od smlouvy v rámci 14ti denní lhůty.

 

Kam zásilku odeslat?

Badyan, s.r.o. / eshop CALIPO
Divišovská 16
Praha
14900

Děkujeme za spolupráci a doufáme, že nikdy nebudete mít důvod zboží reklamovat.
Pokud se tak přece jen stane, pokusíme se vše co nejdříve vyřešit a přijmout patřičná opatření do budoucna.

Tento web používá soubory cookie. Slouží k zvyšování kvality služeb, personalizace nabídky, sběru anonymních dat a pro analytické účely ve své prezentaci. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.