REKLAMACE / VRÁCENÍ

Reklamace poškozené zásilky?

Zásilku, jejíž obal je při doručení poškozen, od dopravce vůbec nepřebírejte a sdělte jim, že z důvodu poškození zásilky ji nemůžete převzít.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte, že zboží bylo při dopravě opravdu poškozeno, nebudeme mít možnost dopravci dokazovat jeho vinu a žádat odškodnění.

Reklamace zboží?

Pokud potřebujete reklamovat zboží nebo máte dotaz na stav reklamace, kontaktujte nás nejprve na e-mail: calipo@calipo.cz s popisem problému (uveďte prosím také číslo objednávky).

Vrácení zboží v zákonné lhůtě?

Do 14 dnů máte možnost vrátit nepoškozené a nepoužívané zboží.
UPOZORNĚNÍ: Nepřevzetí zásilky NENÍ chápáno jako vrácení v zákonné lhůtě.

ikona Calipo - osobní převzetíJak odeslat reklamaci nebo vratku zboží?

  1. Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  2. Balík opatřete viditelným nápisem REKLAMACE nebo VRÁCENÍ .
  3. Do zásilky vložte kopii faktury nebo jiný dokument s číslem objednávky/faktury prokazující nákup a připište vaše číslo účtu, kam vrátit případné peníze za zboží.
  4. Do zásilky také nezapomeňte uvést popis závady nebo informaci, že se jedná o odstoupení od smlouvy v rámci 14ti denní lhůty.

Kam zásilku odeslat?

Badyan, s.r.o. / eshop CALIPO
Divišovská 16
Praha 14900

Evt. na Zásilkovnu: Květiny Radka, Prašná 190/16, 149 00 Praha, Háje
Do zásilky vložte kopii faktury s číslem účtu, kam máme peníze vrátit.

Děkujeme za spolupráci a doufáme, že nikdy nebudete mít důvod zboží reklamovat.
Pokud se tak přece jen stane, pokusíme se vše co nejdříve vyřešit a přijmout patřičná opatření do budoucna.

Eshop CALIPO - balení zásilek 2